SUNSET

                                       

    

Disse bildene er tatt på vei hjem fra trening i Haugesund tidligere i sommer. Lyset var så nydelig! I tillegg stilte endene og svanene velvillig opp som modeller, haha! Svanene hadde en unge også, men likevel fikk jeg komme ganske nærme å ta bilder.

 

I dag skal jeg handle inn, siden jeg ikke har noe særlig mat i hus, og jeg skal danse latin i hele kveld, både privattime og fellestrening, endelig begynner sesongen igjen! Jeg har egentlig vært så godt som håpløs når det kommer til å gjøre klar mat – mealprep – så fremover skal jeg prøve å forbedre meg på det! Grunnen til at jeg trenger det er fordi jeg er så mye ute å farter. Så i dag er det mye forskjellig på handlelisten! Skal legge ut et innlegg om det senere.

 

Ny uke, ny start! Hva skal dere i dag?

 

xoxo

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg