YESTERDAY

Både i går og i dag var gode treningsdager. I går hadde jeg en god økt på Fresh fitness, hvor jeg løp “finaler” altså jeg løp i intervaller slik en danse-finale ville være.Det vil si intervaller på minst 1 min og 30 sekunder, opp til 2 minutter. Litt avhengig av hva annet jeg skal gjøre den økten. I tillegg til løpingen hadde jeg en god økt på rygg, mage og armer. 

Jeg har alltid på meg pulsklokka mi, som også måler litt andre ting. Under ser vi “Intense minutter per uke” eller hva klokka mi kaller det, haha. Det vil si hvor mange minutter i løpet av en uke jeg har en høy puls (husker ikke helt hva pulsen er over for å gå inn under kategorien..) Men jeg har ikke klokka på meg når jeg danser (fordi klokker er generelt upraktiske og vonde når man danser ), så alle minuttene er ikke inkludert. 

Under viser den hvor mye jeg hadde gått i går, som var litt over en mil. Det er altså ved å gå fra og til trening, pluss løpingen og til tusling til buss og hjemme.

Og etasjer ble det 25 av i går! Det kommer av at jeg løper med helling, bor på toppen av en bakke, og var hos Sverre som bor i toppen av ei blokk!

Skritt ble 12497.

Og (ikke vet jeg helt hvor riktig den er) men den anslår at jeg forbrente va 2164 kalorier.

Det er desverre litt lenge siden jeg har vært skikkelig inne i treningsrytmen, men i går kjente jeg virkelig på godfølelsen man får av å trene igjen, herlig!!!

Jeg har nesten alltid vært veldig glad i å trene, men nå føler jeg at jeg har funnet skikkelig motivasjon igjen, og det er helt vidunderlig. Jeg har diverse måter å holde meg motivert på, men det har vørt veldig tøft med så mye sykdom involvert..

 

Forhåpentligvis holder sykdommen seg borte nå, bank i bordet! Slik at jeg får den høst-sesongen jeg håper på! Mye jobb og mye dans og trening, gleder meg masse! Og jeg skal også være flinkere på å legge inn til til å slappe av, samt spise masse god næringsrik mat!

 

Senere tenkte jeg å ta for meg litt om motivasjon, OG jeg tenkte å lage en vlog! Innhold er hemmelig so far, men følg med fremover!

 

Hvilken type trening liker dere å holde på med?

 

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg