THE OCEAN VIEW

Haugesund er jo en havneby, egentlig bygd på sildefiske. Dermed har vi mye flott kyst! Her ser dere utsikten fra bak Haraldshaugen. 


              Highwaist jeans from Levis´// Sweater from BYHS.no // NIKE shoes from Footway.no

Sommer er jo den fineste dagen i året her i Haugesund, haha! Men i år har vi faktisk hatt flere sommer dager med over 20 grader, digg! I går gikk jeg i bare shorts og singlet, uten at jeg følte behov for å ha med en jakke, og det er ganske sjeldent i Haugesund, spesielt for meg som er så frysen av meg..

 

Jeg eeeelsker sol og varme! Bortsett fra at veldig høy varme kan gjøre meg litt slapp.. Men om vinteren kan man liksom bare kle på seg masse deilige klær om man fryser, haha…meeen som sagt, jeg elsker sommer og sol og skulle gjerne bodd i et varmere land av og til.

 

Hva med dere, sommer eller vinter? 

 

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg