STAIRWAY

Disse bildene er tatt i trappeoppgangen ved Haraldsstøtta, og etter vi hadde tatt dem innså vi jo bare at de er helt på skeiva! haha, men da var det så mange folk i trappene at vi ikke tok noen nye. Alltid gøy å ha fotoshoot der det er mange mennesker! Not haha. Eller altså, det trenger ikke å være så ille, så lenge man er ok med litt publikum!

 

I dag skal jeg vaske litt klær og sånn ettersom jeg nettopp kom hjem fra Haugesund. Og så blir det mest sannsynlig trening i kveld. Jeg er skikkelig støl etter workouten jeg og Sverre hadde på torsdag, så jeg håper at det fortsatt går ann å danse litt med denne kroppen, haha. Det var en veldig god treningsøkt, og etter den hadde viyoga inspirert uttøying, som jeg faktisk har litt bilder fra, så de kommer en av de nærmeste dagene.

 

xoxo

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg