A LOVELY VISIT

Det er noen dager siden jeg var på besøk hos min gamle dansepartner Haakon, og da jeg var der passa han på to nydelige hunder! De er jo såå søte. Så jeg tenkte bare jeg skulle vise noen bilder av dem.


 
   

Jeg har fortsatt flere bilder fra turen til Haraldshaugen, så stay tuned for flere bilder derfra! I tillegg har jeg kjøpt meg litt nye klær som jeg tenkte å vise dere.

 

I dag har jeg vært hos kiropraktor i Haugesund, pga en litt sånn akutt greie i ryggen som gjorde meg kortpustet og gav smerter i brystet.. Var først hos legen og tok masse prøver, men alt så fint ut, så da satser vi på at alt er fint inni der, og at kiropratoren fikk fiksa ryggen. Jeg aner ikke hva eller hvordan, men vondt var det jaggu!! Bråvåknet og fikk litt angst ettersom smerten satt i hjerte-området. Heldigvis fant de ikke noe alvorlig i prøvene,og jeg er definitivt knukket opp nå haha.

 

Hva har dere gjort i dag? 

xoxo
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg