WAY HOME

Skikkelig random bilder som Sverre knipsa av meg på vei hjem i går, haha. Jeg liker så godt sånne sommer kvelder hvor det fortsatt er lyst og fint!
I dag har vi trent standard og deretter jobba jeg på min nye jobb…på FRESH fitness <3 Jeg var på opplæring i dag sammen med den herlige sjefen min, og snart skal jeg begynne å jobbe på egenhånd. Jeg har selv trena på fresh lillestrøm en god stund, og nå som jeg har blitt kjent med alle de fine folka som jobber der gleder jeg meg skikkelig til å komme igang!

 

Nå skal vi spise litt mat, og begynne å pakke så smått. I morgen tidlig er det siste treningen vår før Dancecamp, og så er det bare å glede seg til både dancecamp til uka, og til at mamma og gjengen kommer over til helgen! Wohoo

 

Hva skal dere i helgen?

 

xoxo

5 kommentarer

Siste innlegg