TUESDAY


Dette har vært en rolig dag egentlig, jeg har hovedsaklig vaska klær, sett på tv, trena, tøya og spist sushi haha. Men Tv-tittingen tok mest tid. Men det er jo tross alt deilig å ha en sånn lat dag og. Men fikk heldigvis litt mosjon på standardtreningen i dag, selv om det var ganske rolig. I tillegg har jeg skikkelig planer om å bli myk igjen, så jeg prøver å tøye en god stund eller hver trening. 

På vei ned til trening gikk jeg i skjørt og en topp, men på vei hjem var det litt kjøligere. Herlighet, jeg burde vært sponsa av Nike haha! Jeg digger både buksa mi, og skoa som jeg har fra www.footway.no I tillegg digger jeg genseren min fra www.byhs.no . 

Elsker slike comfy-sporty looks! 

Hva har dere gjort i dag?

 

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg