LAUNDRY

Nå nærmer dancecamp seg med stormskritt, og da jeg skulle begynne å se hva jeg ville ha med meg, innså jeg at klærne mine bare ligger slengt inne i skapene, så jeg dro ut alt fra hyllene og brettet hvert et plagg før jeg la dem tilbake. Når man har så mye klær på så liten plass, blir det ekstremt fort rot, både inni og utenfor skapene. Men heldigvis er det bare å sette av tid, fyre opp litt god musikk, og sette i gang!

Så etter noen timer hadde jeg både satt på en del klesvask sånn at alt er klart til avreise, og bretta, og sortet en del av klærne mine. Deilig å ha gjort! 
Nå skal jeg vaske enda mer klær, haha, og begynne å pakke. I tillegg har jeg en to-do list. Håper å få gjort mesteparten av den i dag, sånn at jeg har helgen ledig. 

Hva pleier dere å gjøre for å gjøre for eksempel rydding, morsommere?

 

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg