SHUFFLE

            
Da jeg rydda rommet i går hadde jeg selvsagt på musikk, og jeg bestemte meg for å sette på shuffle på en liste hvor jeg omtrent aldri har sletta noen sanger siden jeg fikk spotify. Det kom mye bra, nytt og gammelt. Og her er et par av favorittene jeg sang med på:
       
Jeg hører på musikk omtrent hvor jeg går, så jeg er veldig avhengig av spotify haha. Musikk gjør alt så veldig mye morsommere! For eksempel blir det å rydde og brette klær en lek med god musikk i bakgrunn. 

                  

Jeg liker så mangt av musikk, som er en stor fordel rundt omkring hvor det spilles musikk! I tillegg har jeg en tendens til å kunne de fleste sangene som kommer på radioen osv, hehe. Tror 90% av hjernen min er sangtekster, neida, joda. 
Stoppet litt spesielt opp ved “With love” av Christina Grimmie. Da jeg leste at hun hadde blitt skutt nå nylig ble jeg helt satt ut. Jeg så på henne på youtube før hun ble skikkelig kjent, og hadde skikkelig sansen for både jenta og stemmen hennes! Det er helt vanvittig trist at sånn skjer…så jeg satte på en av sangene hennes som en liten “tribute” til henne, R.I.P. 

 

Hvilke sanger har dere dilla på om dagen?

 

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg