THE FOOT´S WAY – FOOTWAY

Mine splitter nye sko er endelig hjemme i hus! Disse er definitivt de nye favorittene mine, og jeg gleder meg sånn til å få brukt dem mer! Jeg gikk i dem i går, og de var super lette og behagelige, noe som er midt i blinken for meg som går veldig mye.  

I mean…look at those beauties! hehe. Jeg hadde på forhånd bestemt for et par sorte sko som passer til det meste, og i tillegg ville jeg ha uttagbar såle på grunn av at jeg er litt plattfot og har egne såler. Derfor hadde jeg kontakt med ei i footway, og fikk super kundeservice. Dermed fikk jeg rett og slett et supert, sort par sko med uttagbar såle. 

Jeg går så og si kun i joggesko, men har kun joggesko med farger og mønster (som jeg også digger!!) men det er også digg å ha et par lette, sorte sko, som går med så og si alt, i tillegg til å være behagelige.

Footway har et skikkelig bra utvalgt, og dere kan sjekke ut nike-utvalget på denne linken : http://www.footway.no/sko/nike

I dag har det vært så surt vær at jeg ikke ville bruke dem ute siden de er så nye og fine, hehe! Så jeg satser på finere vær fremover slik at jeg kan gå i disse flotte Nike skoene fra Footway snart igjen. Har du det også slik med nye klær og sko?

Håper alle har en deilig søndag! 

 

xoxo

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg