FOOTWAY – SNEAKPEAK


Da har jeg ruslet i finværet og hentet pakken min fra footway! Skoene er ute av esken og skal prøves ut i dag, jeg er kjempespent! Jeg har gledet meg skikkelig til skoene skulle komme. men jeg trengte ikke å vente lenge, for før jeg visste ord av det fikk jeg hentemelding fra posten – utrolig kort leveringstid!

 

Nå skal jeg skifte – igjen – for å dra å møte Sverre på Strømmen Storsenter, før vi drar på vår første trening på en stund, siden jeg endelig får starte å trene smått igjen. Deretter er det avgårde med Malin!

Så nå må jeg skifte, pakke treningstøy og sommerkjole til etterpå!

 

xoxo
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg