GIRLS NIGHT OUT

Som sagt hadde vi en herlig jentekveld i går, som var både en forsinka feiring av Tiril sin bursdag, og jentekveld. Vi koste oss først hjemme hos meg med litt ost, kjeks og vin, før vi tuslet ned til Casa Mia for å spise middag. 
Jeg spiser vanligvis ikke pasta eller brød, men i går ble det både herlig brød til “ventemat” på casa mia, i tillegg til en deilig pastarett til middag!! Det er jo så sykt godt… Og siden vi ikke hadde spart på noe før, så sparte vi ikke på desserten heller. Dermed kjøpte jeg meg en deilig sjokoladefondant, nam!

 

Alltid koslig å være med disse fine frøknene. Og jeg kommer til å savne dem enormt til høsten når jeg ikke ser dem hver dag lenger. Men heldigvis har vi mye tid nå i sommer til å være sammen. I dag skal jeg blandt annet være med Malin, blogginnlegg kommer! 🙂

 

Nå skal jeg hoppe ut av chille-klærne og inn i noe litt lettere, så skal jeg gå opp til postkontoret hvor det ligger en pakke å venter på meg. Hva kan det være? Stay tuned!

 

Hva skal dere på en finfin lørdag?

 

xoxo 

5 kommentarer

Siste innlegg