BACK ON IT

Jeg har lenge likt å tegne kjoler, og har sikkert tegnet ut minst 5 slike bøker allerede. Jeg er rett og slett veldig dårlig på å tegne mennesker, så disse bøkene man får tak i på typ lekebutikker og ARK har vært redningen haha! Over ser dere tre kjoler jeg har tegnet de siste dagene. Selvsagt er det litt sånn at jeg ser for meg hvordan de blir i virkeligheten, så tegningene er kanskje ikke like forklarende for alle andre. Min store ønske fremover er å designe å få sydd min egen kjole. Trenger nok hjelp med å sy den, men hvertfall tegne den, og stene den selv. Jeg tar mye inspirasjon fra brudekjoler faktisk, siden mange av dem har så flotte mønster, men også fra andre dansekjoler eller bare fra hodet mitt. 

Dessuten er jeg kanskje ikke den beste tegneren, hehe. Å jeg er ikke alltid spesielt god på å få det til å se 3-dimensjonalt ut, men jeg er veldig glad i flotte mønster og detaljer, så jeg prøver så godt jeg kan! Jeg har et veldig klart bilde i hodet mitt, spesielt på en øverst til venstre, og har virkelig lyst å få laget den i virkeligheten! Men det får vente litt, siden det er så kostbart med nye kjoler..

I tillegg til kjoler “designer” og lager jeg negler, men jeg pleier ikke å lage dem før jeg evt har kjole å lage dem til. 

 

Har fått skikkelig dilla på å designe igjen, spesielt siden jeg enda har treningsforbud. Men forhåpentligvis oppheves det snart, slik at jeg får trent igjen….klør i beina!!

 

Har dere noen fritidshobbier?

 

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg