THE END OF ONE ERA, THE START OF ANOTHER

I går var det duket for aller siste dag på lillestrøm vidergående skole, noe som både er utrolig deilig, men også veldig vemodig! Mamma kunne desverre ikke komme denne gangen, så dermed måtte bunaden på uten hjelp haha. Det er faktisk et skikkelig styr med alle disse søljene og mansjettknappene osv, men det gikk heldigvis veldig bra likevel!  Under ser du bilder fra selve utdelingen, hvor vår herlige historie lærer steppet inn for kontaktlæreren vår Britt, siden hennes sønn også hadde avslutning.

Jeg har blitt så glad i alle sammen! Både lærere og medelever, selv om jeg kun har kjent dem i to år. Jeg gikk jo på skole i Haugesund til og med første vidergående, før jeg flyttet hit og begynte i klasse 2STC ved Lillestrøm vgs. Klassen har vært så snille og gode, og gjort at jeg har følt meg velkommen, spesielt i 3.klasse har jeg fått meg venner for livet! Vi har hatt det stressende og tungt sammen, men også utrolig sosialt og gøy! Det sosiale ved å gå på skole er helt uerstattelig! 

For noen flotte mennesker som jeg har blitt kjent med! Folk som jeg forhåpentligvis holder kontakten med fremover selv om vi blir litt spedt fremover.

Da jeg flyttet til Lillestrøm var det selvsagt skummelt, og jeg kommer ikke til å glemme de små forskjellene som gjorde at jeg virkelig begynte å trives på Lillestrøm. Og for å bygge på det vil jeg si ; aldri undervurder det å bare si “Hei!” eller bare smile til noen. Si “God helg!” med et stort smil, og det kan gjøre en stoor forskjell!  Det var mange ved Lillestrøm som var interesserte i hva jeg holdt på med, og hvem jeg var. Dermed fikk vi kontakt og vipps ble vi gode venner. 

Jeg kommer aldri til å glemme disse to flotte årene, og alle vennene jeg har fått! Jeg har sååå mange gode minner!! Det kan jeg spesielt takke 3STC for <3 Som dere ser på bildet over, var det også veldig trist å forlate klasserommet vårt! Så utrolig rart å tenke på at vi ikke skal tilbake der i morgen, eller dagen etter der…

                                  

Jeg vil avslutte med å takke alle som har tatt så godt imot meg! Både lærere og elever, det har betydd så utrolig mye! I tillegg til det må jeg takke for støtten hjemmefra og fra LSKdans! <3 

Kjære 3STC, tusen takk for flotte år, dere er en super gjeng!!! Jeg kommer aldri til å glemme disse årene, russetiden og diverse gøy vi har gjort sammen. Jeg blir boende i Lillestrøm, så jeg håper jeg treffer på dere innimellom når dere er hjemme på ferie, og at vi får til en reunion!! Ikke slutt å være så imøtekommende og gode som dere har vært mot meg. Legg meg til på snapchat dere som ikke allerede har (twronja), og ikke nøl med å hilse på meg når dere er i Lillestrøm! Takk for nå og lykke til videre alle sammen!

xoxo 

8 kommentarer
    1. Det har vært så koselig å bli kjent med deg, Ronja! Det er klart vi skal holde kontakten fremover 😚 Suss og klem ❤️

    2. Det har vært en glede å bli kjent med deg, kjære Ronja! Du har vært en stor del av klassen, og jeg er såå glad du flyttet til Lillestrøm <3 Masse lykke til videre med alt, vi sees!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg