OSLO WALK

Dagene får utrolig fort, og vipps har jeg ikke blogger en dag.. I tillegg skjer det jo så utrolig mye om dagen. Eller, egentlig er det vel det at det skjer så lite at jeg plutselig har tid til mye rart. Så på søndag dro jeg, Sverre, og kompisen hans Tobias, inn til Oslo for å besøke venninnen min Hedda og se på “Alice through the lookingglass”. Det var kjempe kos! Jeg har såvidt vært på løkka så det var morsomt å gå fra Oslo S til Hedda i nydelig vær, og gjennom søte markeder!

I tillegg har de Hedda leier hos tidenes søteste hunder! Så vi måtte selvsagt innom å besøke dem! Det var en utrolig hyggelig dag, og jeg gleder meg til lignende dager fremover!

 

Jeg har tatt opp en hobby som jeg har latt ligge en liten stund, så mer om det kommer snart!

Men nå nærmer det seg til til å gjøre seg klar til vitnemålsutdeling!

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg