BACK IN TIME

I dag trakk vi tema til eksamen, og jeg fikk temaet "Internasjonale konflikter etter 1945" – så spennende!! Drømmetema, så jeg håper virkelig jeg klarer å svare godt på problemstillingen jeg har laget meg, samt utspørringen etterpå.

I tillegg til det var jeg hos legen for å følge opp i dag. Crp har heldigvis gått bra ned helt av seg selv, men jeg har fortsatt smerter og forhøyet puls. Dermed får jeg ikke trene igjen før jeg har vært på en ny sjekk om 2 uker… Kjedelig, men det er godt å være på den sikte siden når det gjelder sånn her, spesielt siden de ikke er helt sikre på hva det er.

Anyway, nå må jeg tilbake til bøkene, wish me luck!

Xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg