MERMAID MONEY

Denne uken har gått med til forbredelser til NM siden jeg ikke kom opp til eksamen denne uken. Dermed har jeg fått tid til å sy på begge kjolene mine. Standard kjolen min var litt for åpen foran, så jeg måtte sy den litt inn mellom puppene rett og slett. Latinkjolen min sydde jeg bare på flere “penger” som vi kaller det hehe. De bærer litt sån preg av skjell og glinser som mynter, haha så derfor ble overskriften “mermaid money”.En del har fallt av på tidligere konkurranser, men heldigvis fulgte det med ganske mange ekstra deler! Vi har kalt slike store palietter for “penger” så lenge jeg kan huske. Og en veninne av meg hadde slike på hele kjolen, og dermed vard et “Pengekjoeln”. Så vet dere det.

 

Jeg er jo absolutt ingen syerske, men jeg synes det er veldig morsomt å holde på med, så jeg krysser fingra for at det holder.

 

Liker dere å sy/fikse ting?

 

xoxo

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg