NOT TODAY

I dag var første opptrekk til muntlig eksamen….og som jeg så sterkt håpet på kom jeg ikke opp denne uken. Da slipper jeg det rett før NM. Men jeg er ikke helt ute av faresonen ved tanke på å komme opp i matte.. Det er 5 igjen i gruppa mi, så det er stengt tatt mulig å fortsatt komme opp. Men det virker mer sannsynlig med norsk eller historie. Fingers crossed!!

Dagen i dag har til nå gått med til skole, litt shopping (faktisk) og masse trening.

Jeg kjøpte meg litt ny sminke som jeg trenger til helgen, så satser på at det blir bra!!

Vi trente både standard og latin i dag, og det føles bra! Likevel er det godt å ha igjen noen dager å trene på.

Som dere ser på bildene under ble vi til og med spandert is på i varmen etter trening, av en snill dansemamma, haha kos!

Nå skal jeg lage mat og begynne å forberede ting og tang til konkurransen!

2 kommentarer
    1. Så herlig at du ikke kom opp! håper du ikke kommer opp videre heller da, eller at du kommer opp i noe du har lyst til i hvertfall ^^
      Å, så koselig at dere ble spandert is på 😀

    2. Så herlig at du ikke kom opp, får krysse fingrende for deg kanskje du slipper 🙂 (Har forresten en konkurranse på min blogg nå, der du kan vinne gavekort på 400kr)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg