SUMMER DOES ME GOOD

Jeg elsker dette sommerværet!! Det er endelig mulighet for å bruke noen av sommer plaggene som vanligvis bare ligger gjemt inni skapet. I tillegg til det flotte været har jeg noen dager lesefri før muntlig eksamen, og det er jo bare helt magisk!

I helgen har jeg blandt annet hatt tid til å se den nye filmen “et helt halvt år” , og alt jeg trenger å si er løp til kinoen and bring tissues… For den filmen er både såå morsom og trist. Anbefales på det varmeste. I tillegg er den jo såå stjernespekket!! Kom jo den ene storr kjendisen etter den andre. Gøy!

I tillegg til det har vi trena, og vært på nebursvollen friluftsbad eller hva det heter, sammen med en del av danse gjengen, som var superdigg i det fine været!

Slenger med noen bilder fra denne flotte helgen!

Xoxo

4 kommentarer
    1. Elsker de solbrillene dine! de kler deg så godt 😀
      Kjekt å få utnyttet finværet ja. Bading hørtes forfriskende ut (:
      Selv har jeg vært på piknik, på tur, grillet, og bare solt og kost meg ute ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg