GOT INSPIRED

Jeg har desperat lengtet fra å gå i stor tunge vintersko til deilige lette joggesko med gode såler! Men mine joggesko er vedlig utgått og slitle, og noen av dem har flere hull, dermed var det på tide med noen nye. For første gang tok jeg sjansen på å kjøpe sko på nett, noe jeg synes er litt skummelt siden man ikke får prøvd dem.  
 

Jeg var i utgangspunktet veldig fonøyde med de Nike skoene jeg hadde, så jeg bestemte meg for å kjøpe nye Nike, og fant disse lekkerbiskene på Get inspired, PÅ TILBUD, woho, Som en fattig student er det et av mine favorittord…neida..joda. 

De passet heldigvis perfekt og en den nye favoritten i skoskapet!

Jeg er jo litt for glad i dyremønster, men synes disse var både dyriske men også litt nøytrale i fargene.

 

Hva synes dere om skoene? 

 

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg