AT LAST

Den gode nyheten er at jeg endelig har hatt alle skiftige eksamener og vippeprøver! wohooo. Bare muntlig eksamen igjen. Og i dag hadde jeg vippeprøve i historie….og jeg kommer til å få 6 på karakterarket! Jippi! Jeg er såå glad. Og endelig blir det faktisk tid til å blogge igjen, hehe.

Den dårlige nyheten er at jeg knuste telefonen min i går… første gang jeg har knust en telefon. Og siden skjermen er helt ødelagt får jeg ikke trykket på noe. Det vil si at når alarmen min gikk av i dag, fikk jeg den aldri av.. Jeg fikk heller ikke av telefonen på noen måte. Så alarmen har ringt i hele dag. vi måtte legge den på et bakrom på skolen i dag, hehe. Nå er den heldigvis endelig snart tom for strøm!

 

Jeg elsker sol og varme, så slik så det ut på tirsdag da jeg øvde til prøvene mine:

…fikk til og med skille! 

Men nå må jeg ut å kjøpe ny telefon… kjipe penger, men telefonen begynte uansett å synge på siste verset.

 

Ha en finfin dag!!

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg