WERANDA CAFÉ


I morgen har jeg min aller siste skriftlige eksamen!! I norsk hovedmål… men så jeg jeg en del vippeprøver…men etter det er det kun muntlig eksamen igjen! Håper virkelig jeg kommer opp etter Nm så jeg slipper å stresse med det før..men det tar jeg som det kommer!

 

Her en en liten throwback til en sykt søt cafè vi spiste de deilige pannekakene til frokost på! Werande caffé som sønnen til trenerne våre tipset oss om i Poznan. For et koslig sted!! Litt sånn gjemt bort inni noen gater, så gikk man inn en liten ganske anynom inngang og kom ut til denne vakre “bakgården”.

Polen var flott! Savn allerede, dit kan jeg godt dra igjen!

 

Noen andre som har eksamen om dagen?

 

xoxo
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg