SIMPLY THE BEST

I dag er dagen min flotte mamma fyller 50 år! Og som mange andre, synes jeg min mamma er verdens beste mamma! Så i dag blir dette innlegget dedikert til henne!

 

Kjære mamma! Du er verdens beste mamma for meg, og jeg elsker deg av hele mitt hjerte. Du er så snill og omsorgsfull, og jeg føler meg alltid elsket og alltid god nok i dine øyne. Du er tøff, av mange grunner, og blandt annet fordi du lot meg reise for å bo på østlandet uten deg. Du har støttet meg fra dag en, og uansett om det har vært veldig vanskelig til tider, har du vært min klippe, og du har visst at det var noe jeg måtte gjøre. Jeg måtte prøve, og det gjør jeg fortsatt! Jeg er så takknemlig for alt du har gjort, og gjør for meg, ellers hadde jeg aldri vært der jeg er i dag! 

Jeg føler meg trygg, fordi jeg vet du er der for meg uansett hva som skulle skje. Og er det noe jeg lurer på, er du aldri lenger enn en telefonsamtale unna. Jeg vet at du alltid står med armene åpne, og det jeg er aldri redd for å snakke med deg om noe. Jeg har blitt sterk på grunn av at jeg alltid har hatt deg i ryggen, og du har lært meg å stå på egne bein, og hjulpet meg til å bli den jeg er i dag. 

Tusen takk for alt du er for meg, og for alle andre. Du er er strålende vakkert menneske, en fantastisk mamma, og min aller beste venn!!!

Jeg elsker deg over alt på denne jord, 
stor klem fra jentå dii <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg