DANCE WITH ME

PHOTOS BY HELENE SPILLING // CLOTHES FROM RUSSESERVICE

Her er noen detaljebilder fra photoshooten vi hadde i Lillestrøm her forleden. Buksa begynner å fylles opp av skrift, og mer skal det bli! I tillegg har jeg kjøpt denne deilige jakken fra russeservice nettopp. Den er så lun og god! Jeg elsker jo varme jakker, så dette er den nye favoritten i skapet nå om dagen!

Selvsagt er buksa ganske så prega av dans, spesielt bak, så hvis du treffer på meg i russetiden, så ta en liten sving med meg vel!

I dag har vi hatt to privattimer dans en av våre harde økter sammen med Patrick, og det var veldig gøy! Kommer noen bilder i morgen. Dessuten har jeg hatt en skikkelig avgjørende prøve i Historie i dag, som avgjør om jeg får femmer elle sekser i faget…supernervøs…men følte det gikk bra, så da kan jeg ikke gjøre mer!

I kveld skal jeg bare kose meg sammen med Sverre og se en film! 

Håper alle har hatt en finfin onsdag! Stay tuned for spennende nyheter angående dansingen!!!

 

xoxo
 

7 kommentarer

Siste innlegg