RED BRICKS

PHOTOS BY SVERRE FJELLSTAD


Russetiden er gang, og buksen må selvsagt være på til enhver tid man er ute av huset! Selv på veien fra treningssenteret og hjem. Disse bildene knipset Sverre av meg etter økta vår, og med litt publikum spaserende forbi iblandt er photoshoots alltid morsomt!

Egentlig ganske digg å slippe å tenke på hvilken bukse jeg skal ha på meg hver dag… Samler på diverse skrift fra venner og familie, og på slutten av russetiden skal den være full!

I dag har jeg og Helene hatt en av våre morsomme photoshoots og jeg gleder meg skikkelig til å se bildene på pc-en senere! Så skal jeg finne de beste å dele med dere!

Vi har også trent med Lasse, som også skrev på buksa mi! Bilder kommer! Nå har jeg besøk av Sverre og Jonas, så vå får se hva vi finner på mens resten av russen er på Tryvann #sjalu

Håper alle har hatt en like fin dag som meg!! xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg