THE DAY…

…nemlig dagen for å rydde rommet og vaske masse klær! Uansett hvor rart det høres ut har jeg venta skikkelig på å få tid til denne dagen. I perider som dette er det på innmari travelt, og lesingen til alle heldagsprøvene tar det meste av tiden. I går ble jeg sittende med matte nesten hele dagen men unntak av heldagsprøve i norsk og jobb. Så i dag kom prøven jeg gruet meg aller mest til, nemlig heldagsprøve i S2. Har aldri tatt matte spesielt fort, så det krever en del fra meg når jeg øver på det..men jeg har øvd ganske bra de siste dagene, så forhåpentligvis får jeg en ok karakter! 

Men i dag tok jeg meg en dag til å vaske, rydde og støvsuge! Før jeg begynner på´n igjen med øving i morgen.

Det kjekkeste er å rydde i detaljene! Sette opp bilder, legge all sminken pent osv! haha. Fullt så gøy er det ikke å støvsuge under sengen og sortere alle de tusen sorte strømpebuksene man har som danser hehe! Men det må til det også. Godt hva som er gjort! Og i dag er jeg veldig fornøyd med å både ha gjennomført matte-tentamen, vaska klær, rydda og støvsugd rommet OG panta flasker. – Effektiv dag!

Da tar jeg endelig kvelden og skal bare slappe av til jeg legger meg,

Håper alle har hatt en super dag!!

 

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg