PARTY WEEKEND

I helgen begynte russetiden, og jeg hadde det super gøy begge dagene! Første dagen rulla jeg og en del andre vandreruss til og fra Hellerudsletta i en 
partybuss. Det var musikk og dans fra start til slutt, og sammen med gode venner er dette right up my alley! Dansing er tross alt det kjekkeste jeg vet om, så det å danse sammen med vennene til bra musikk er ufattelig gøy! Spesielt gøy er et hvis noen tar en liten sving med meg haha!

Helgen var super, og jeg gleder meg til resten av russetiden! 

 

xoxo

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg