THE START OF SOMETHING NEW

Nemlig starten på russetia! Om noen få timer ruller jeg avgårde til Vrengefesten på Hellerudsletta! For øyeblikket prøver jeg å få buksa på meg på vranga og over en strømpebukse siden det er så kaldt ute…ikke verdens enkleste oppgave, men det går! (forhåpenligvis uten å ødelegge noen av bokstavene etc på innsiden!) 

Nå skal jeg pakke en aldri så liten bag, så er det bare å komme seg avgårde etterhvert! Skal prøve å få tatt litt bilder med mobilen. 

Grunnen til at jeg ikke blogget i går var at jeg druknet i notater mens jeg øvet til heldagsprøver. Heldigvis tror jeg heldagsprøven i biologi gikk bra i dag! Så da er det bare å overleve de som kommer neste uke også.

I morgen skal jeg noe veldig spennende, så forhåpentligvis kommer jeg meg hjem til en grei tid sånn at jeg er opplagt til morgendagen!

 

xoxo

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg