PREP DAY – PART 1

                

 For øyeblikket sitter jeg å blir fiksa på håret av ei veninne i klassen som har dedikert sin fredag til å flette meg! Så utrolig snillt. Ingen av oss har prøvd å lage denne sveisen før, så dette blir spennende, bilder kommer senere. I går laget jeg ferdig neglene jeg skal bruke i morgen, så jeg håper de passer fint til kjolene til tross for at de er i en litt annen farge. Jeg skal teste i morgen. I dag var også siste treningen før konkurransen. Vi trente både standard og latin  siden treningen har blitt så amputert den siste uken grunnet akutten og Sverres rygg. Men i dag var den bedre pga MSM kremen og massasje i går. 

Men nå er vi tilbake i farta og gleder oss til morgendagen! Kom å se på oss danse i Sandbakkhallen og ønsk oss lykke til!

Love from S&R

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg