STUDY NIGHT


….rettere sagt study-dag! Jeg har vært ganske så flink om jeg må få si det selv. Jeg har jobbet med biologi i mange mange timer i dag. Jeg har en tendens til 
glemme å ta pauser osv, så det hender jeg leser meg til voldomme hodepiner. Men i dag har jeg lest mye biologi, men med gode pause mellom øktene.

Treningen i dag ble litt amputert grunnet Sverres rygg…men jeg har massert ham og smurt ryggen inn med fantastiske MSM kremen som jeg selv bruker hele
tiden! Så vi får håpe at den gjør en vidunderlig jobb sammen med massasjen, og at ryggen blir bra nok til at vi kan konkurrere til helgen! Er så ufattelig kjedelig
når sånne ting må komme rett før en konkurranse! Både at jeg måtte på sykehus og at ryggen hans ble dårlig igjen. Heldigvis er jeg helt tilbake på bena, så satser vi på at Sverre også er det i morgen!

Vi er optimistiske ant konkurransen i helgen, så jeg skal nå fikse ferdig negler og smøre meg med selvbruning. Så skal jeg legge meg å få en god natts søvn før morgendagens heldagsprøve i nynorsk..

 

Håper alle har hatt en finfin dag, xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg