ARENA TRAINING

I går var det en ganske heftig treningsdag! Men det var veldig morsomt!!
Vi hadde først to timer dans før vi avsluttet dagen med en heftig styrke og kondisjonsøkt på Arena trening, 
sammen med treneren vår Patrick. Vi er to dansepar som har inngått et samarbeid med flinke Patrick for å komme
i enda bedre form fremover! Dette opplegget gjør vi en gang i uken med ham og en gang på egenhånd.


Jeg hadde bare med meg et gammelt kamera som jeg fant liggende i en skuff hjemme og knipset noen bilder før treningen. Så bildene er av
scetchy kvalitet, men jeg fikk i alle fall knipset noen bilder! 😀

Vi kjørte først intervalltrening på sykkel, så hadde vi hadde sirkeltrening før vi avsluttet med et drop-set på ben. Kjempetungt, men faktisk
veldig gøy! Det er mye kjekkere å trene sammen! 😀 

For øyeblikket har himlen åpnet seg, og svære snøflak daler ned…Vakkert å se på her inne fra, men jeg er egentlig mektig ferdig med snø…
Hva med dere?

Etter skolen skal jeg gjøre litt lekser før fellestrening i latin i kveld. Ønsker alle en fin torsdag! 
 

3 kommentarer
    1. Så greit at dere får mer trening fremover. Det hjelper nok veldig på dansingen ^^
      Og hørtes ut som en bra økt!
      Snø er jeg også veldig lei av, så det var kjipt å se det når jeg våknet i dag. Heldigvis er det så og si borte allerede (:
      Ha en fin dag videre, og kos deg med dans i kveld<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg