A DAY OFF

Nå er påskeferien over for denne gang og i dag er jeg tilbake på skolebenken. Men i går hadde skolen min
planleggingsdag, så jeg fikk en dag ekstra ferie, og det var ufattelig deilig! Jeg sov lenge og så på noen
episode “The night Manager” på formiddagen, mens jeg spiste noen deilige nordlandskaker som mormor
har laget og sendte med meg da jeg var hjemme. På ettermiddagen var det duket for trening igjen, og det 
var veldig godt å komme skikkelig i gang. 

Jeg elsker å ha rolige starter på dagene, men nå er det tilbake til en travel hverdag, som jeg forsåvidt også
gleder meg til. Nå kommer siste innspurt på skolen, heldagsprøver, eksamener og russetiden.
Så dager som i går må nytes ekstra mye, for det kommer ikke til å bli så veldig mange av dem fremover hehe!

Senere i dag skal jeg til kiropraktoren og få på plass dette håpløse bekkenet mitt og lage såler, så er det
to privatimer dans før en time med dynamisk styrke. Det er bare å henge med!

Ønsker alle en flott dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg