FOREVER LOVING FOREVER LIVING

Hos meg herjer fortsatt influensaen med kroppen min, og energien er på bånn..I tillegg kjeder jeg meg så helt utrolig at mamma måtte “kjøre en tur
med meg” sånn at jeg ikke skulle gå på veggen. Kjøreturen var utrolig koselig, og det var godt å komme seg ut av huset litt. Bare høre på musikk
og prate. Dessuten dro vi en tur innom tanten min, som var veldig veldig kosli.

Som sagt er energien helt på bånn, og dessuten har jeg vært i så dårlig form at jeg har helt glemt å ta blandt annet ARGI+. Den fungerer som
regel rett og slett som energi på boks!! Så etter et par dager burde energien være på plass igjen! Mamma og jeg tok oss hvert vårt glass i dag.


I tillegg til at jeg har med ARGI+ hjem, har jeg med alle varene mamma hadde bestilt til seg selv, så nå er hun super fornøyd!
Mamma har kjøpt ganske mange produkter nå, og har en del fra før også.  På bestillingen var alt fra fantastisk sminke til
deilige kremer og såper!
   

   

OLYMPUS DIGITAL CAMERA    

   

   

   

   

Vi har begge fallt helt pladask for disse fantastiske produktene, og det vanskelige er å velga hva vi skal bestille, for egentlig vil vi helst ha alt…

For øyeblikket er jeg vel plantet på sofaen og samler krefter. Jeg håper influensaen slipper taket nå og at jeg får en god natts søvn! 
Nå skal jeg og mamma ha en jentekveld, se beat for beat og følge opp med en film kanskje.

 

Ønsker alle en fin langfredag!

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg