MEMORIES

Her forleden gikk vi på rommet mitt i haugesund på en aldri så liten skattejakt! Gamle skatter er alltid morsomt. Så under finner du en aldri så liten samling av bilder og tegninger fra alle tider! Kjempemorsomt å se. Jeg fant alt fra albumer jeg selv hadde mekket sammen og andre albumer og løse bilder. 
Jeg husker kjempe godt da vi måtte til butikken å fremkalle bildene vi hadde tatt, jeg gledet meg alltid sånn til de var ferdige. Enjoy noen minner under!

Jeg er vel tilbake i leiligheten i Lillestrøm og prøver å riste av meg resten av influensaen og den heftige hodepinen! Samtidig blir jeg helt rystet av disse nyhetene… all denne bombingen.. Jeg fulgte med på nyhetene hele dagen da terroren skjedde i Brussel, og jeg er fortsatt helt uvel. Jeg synes det erhelt forferdelig, og jeg synes det er så skremmende at noen mennesker kan utføre slike aksjoner…Vi må stå sammen <3

 

xoxo

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg