HOME PARTY

På mandag hadde jeg produkt-visning for noen veninner. Jeg presenterte Forever Living produkter som jeg selv bruker og selger.
Det var gøy å komme i gang med demoer. Jeg skulle egentlig ha en ny i kveld, men jeg har tydeligvis fått en skikkelig heftog influensa 
som rammer unge om dagen.. Var på legevakten i dag siden formen min forværret seg veldig over natten. Det er så utrolig kjedelig
med influensa…det er jo rett og slett ingenting å gjøre med det. Jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for at dette går over veldig fort..

Jeg blir i Haugesund noen dager til, i håp om å bli bedre fort!

Håper dere har en bedre dag enn meg! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg