ANOTHER CHANGE

I går bestemte jeg meg rett og slett for å farge håret! Jeg har farget det mange ganger før, men faktisk bare hos frisør. Mamma var frisør for en dag!

Fargen heter Rich Espresso, og er mørk brun med et lite rødskjær i. Så det er ikke så veldig langt fra min naturlige hårfarge, men jeg var lei av at det var så solbleket framme i pannen. Dessuten liker jeg å ha håret litt mørkere enn den orginale fargen min. Resultatet får dere se senere!
 

Tidligere i dag har jeg og Sverre vært på en gruppetime som heter dynamic flex, og deretter hadde vi sirkeltrening sammen med lillebror – kjempegøy og ganske bra økt!

Nå får jeg snart besøk av mange veninner som jeg skal ha demonstrasjon av Forever Living produkter for – jeg gleder meg! 

Ønsker alle en fin mandagskveld!
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg