TAKING ME BACK TO 1812


I 1932 ble mormor født i stuen i dette huset som har stått siden 1812 og fortsatt står i dag. Nå har det selvsagt forfalt en del, og huset står som et minne fra en svunnen tid ved siden av det nye huset på gården til familien. I dag er det mammas onkel som bor på gården med sin familie, og i dag er det sønnen hans som har overtatt driften. Denne plassen har vært en veldig stor del av mammas oppvekst, i tilllegg til en stor del av min egen oppvekst. Mamma tok oss ofte med hit for å være med på gården. Jeg syntes alltid at alle de fine dyrene var morsomst! Her har de griser, sauer, kyr, hunder, katter etc, i tillegg til et stort flott område med beitemark for dyra. 

Vakker utsikt fra alle kanter! Jeg elsker dette vakre stedet, og forhåpentligvis kan jeg ta med mine fremtidige barn med hit!

Ønsker alle en superfin dag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg