ON THE ROAD AGAIN

I dag gikk turen hjem til kjære Haugesund! Og C9 er selvsagt med på veien, i tillegg til omtrent hele Forever lageret mitt! Fordi jeg skal
forhåpentligvis ha flere demo-kvelder i løpet av påsken, og jeg gleder meg skikkelig!! 

Det er så vanslelig å ikke spise noe påskegodteri, og det blir nok bare vanskeligere og vanskeligere utover påsken.
Jeg kommer nok til å trene en god del, så jeg kommer nok til å unne meg litt godt også, fordi det er viktig for den mentale helsen! 

Tidligere i dag har jeg slitt meg gjennom en matteprøve og fikset neglene mine, og en veninne sine. Nå sitter jeg godt plantet i sofaen hjemme, 
og er rimelig klar for senga. Det blir noen deilige men travle dager også nå i påsken, så det blir masse gøy å dele med dere!

 

Håper alle har hatt super duper fredag og start på påsken!
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg