BLACK SUEDE & DETAIL LOVE


PHOTOS BY HELENE SPILLING // TOP FROM BIK BOK // PANTS FROM BIK BOK // 

Her er bildene fra en photoshooten jeg og Helene hadde for ikke så lenge siden. Jeg elsker
disse comfy men kule plaggene fra BIK BOK. Jakken og skoene er gamle favoritter jeg har hatt
i skapet en stund. For øyeblikket er jeg snart ferdig med dag to av C9 (se forrige innlegg), og har øvd
matte i snart 12 timer nærmest i strekk pga av at jeg er syk og har matteprøve i morgen..wish me luck!

Lots of love

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg