TIME FOR CHANGE


….time for Change 9! 

Dette var det spennende jeg ville fortelle dere om! Jeg selger mange utrolig flotte og gode produkter fra Forever Living, men det en noe jeg ikke har prøvd før, men gått å ten på lenge, nemlig C9!

C9 kan fungere både som en kick-start på en livsstilsendring eller en slags omstart for kroppen. Jeg har overveid det lenge å begynne på denne “kuren” , men har tidligere “slitt med” at jeg ikke får ned proteinshaker. Og denne var faktisk god!! I motsetning til mange andre jeg har smakt. Likevel har jeg litt trøbbel med å få ned alt… så jeg tenkte jeg skulle dele det litt mer opp i morgen, så det ikke blir så my om gangen!

De to første dagene er det nesten utelukkende væske! Men jeg kan spise fra en såkalt “fri liste”, så det har gått i agurk, brokkoli, eple og appelsin i dag. Siden jeg trener mye klarer jeg ikke meg helt uten mat. Uansett kommer dette til å bli veldig spennende! Jeg har tatt mål og bilder og er spent på om det blir noen stor forskjell på slutten av disse ni dagene!

Opplegget er skikkelig bra lagt opp, og lett å følge! Gode forklaringer og dagbok følger med. Alt man trenger er i pakka! Så jeg skal finne frem den indre styrken og fullføre dette!! Jeg trenger jo absolutt ikke så “slanke” meg, men jeg har lyst på en liten kick-start på et enda sunnere kosthold og en detox av kroppen.

Husk at jeg selger utrolig mange flotte produkter, inkludert C9, og en nettside er på vei! Ta gjerne kontakt med interesse eller spørsmål!

 

Ønsker alle en finfi kveld, bli med å hei på meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg