WINTER ROLLIN´

På turen i Sverige ble det flere turer med ATV-en, blandt annet ut til photoshoot stedet. Jeg har selv hatt firhjuling, og har moped, så jeg er synes det er kjempegøy å kjøre. Vi tok mange bilder på stedet, så jeg holder fortsatt på å gå gjennom den, men første last med bilder kommer allerede i morgen! I 
mellomtiden slenger jeg med denne bildeserien fra da vi ankom stedet vi skulle ta bilder på!

Nå er det klart for siste time her på skolen, før jeg og Helene skal ut å ta bilder igjen! Gleder meg!

Ønsker alle en flott dag!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg