SPARETIME FUN

Jeg har fått skikkelig dilla på å brodere sånne søte flaske-pyntere. Det er skikkelig herlig, fordi jeg føler jeg kan koble litt bort fra stresset i hverdagen
og bare chille og kose meg, mens jeg samtidig lager noe fint. Det som er greit med disse, er at de er såpass små at de er overkommelige og tar ikke alt for lang tid. I tillegg blir det kjempefine!! For øyeblikket driver jeg på men enda en ugle som roomien min skal kjøpe som en gave til besteforeldrene sine.

Disse er supre som tidsfordriv, avslapning, og kos og fungere ypperlig som flotte hjemmelagde gaver!

Senere i dag skal vi trene latin, og muligens gå på kino kveld!

Ønsker alle en superduper dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg