CATCHING UP

Denne uken har det vært vinterferie, og fra mandag til i dag tilbragte jeg den i Haugesund. På onsdag var jeg ute på Egon med en av mine aller beste veninner, Siri! Vi spiste en deilig middag, og avsluttet med å dele en nydelig oreokake! Det er så utrolig hyggelig å være i Haugesund å se alle vennene mine! Det blir nokså sjeldent siden jeg ikke har tid til å reise så mye hjem, og det føles veldig rart, siden jeg tilbragte vedlig mye tid sammen med vennene mine. Både på skolen, og ikke minst utenom! Vi trente sammen, gikk turer, gjorde lekser etc etc…det er noe jeg savner ekstremt mye!!! Selv om jeg selvsagt trives kjepegodt i Lillestrøm også. Uansett er det alltid koslig å komme hjemom for å snakke sammen og bare catche up! 

Nå er jeg tilbake i Lillestrøm og har allerede startet på treningshelgen med Lasse Ødegaard! I morgen tidlig har vi privattimer, så nå er det på tide å få i seg litt mat og få en god natts søvn.

God natt alle sammen!!
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg