COPENHAGEN OPEN – EM DRESS

     
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Endelig var det tid for å bruke den nye standard kjolen min fra EM couture!

Den syntes godt på gulvet, og den er utrolig lett og luftig! Den var rett og slett deilig å danse i.

Det var veldig gøy å få danse i denne kjolen, spesielt siden jeg har ventet så lenge på en ny kjole.
Mange dansere bytter kjoler hele tiden, men det har jeg rett og slett ikke råd til å gjøre. Dermed har jeg hatt
den forrige kjolen min godt over et år. Det å ha samme kjole så lenge er på en måte deilig, men det er etterhvert på
tide å bytte og legge den og dansingen man har gjort i den litt bak seg. Jeg har hatt gode og dårlige konkurranser i den kjolen,
og mange gjenkjenner dansere ut fra kjolene deres, dermed er det godt å få byttet nå, slik at de som desverre så meg
i den kjolen på dårlige danse-dager, kan få et nytt førsteintrykk! 

Det er ikke dermed sagt at jeg slutter å bruke den gamle kjolen, men jeg kommer nok bare til å bruke den på små 
konkurranser fremover, før jeg evt selger den. 
Man får et ganske sterkt forhold til noen kjoler og det kan være trist å selge dem, men på en annen side er det mye
bedre at noen andre kan få glede av den, heller enn at den bare henger i skapet!

 

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg