LOVE AT FIRST SIGHT

I går var det Norgesserie nr 1 i Stavanger, og vi er for det første veldig fonøyde med dagen! I tillegg fikk jeg endelig danset i denne kjolen! Første gang jeg så kjolen ble jeg helt forelsket i den, og plutselig lå den ute for salg, og jeg var heldigvis den første som viste interesse for den flotte kjolen! Og plutselig var den på vei i posten! Endelig er den vel fremme hos meg! Det tar jo en stund å sende…

 

Denne kjolen gir meg nesten litt sånn havfrue vibber pga av “skjellene”, samtidig som frynsene skaper litt liv og røre. Jeg følte meg veldig bra i denne kjolen og fikk mange fine komplemanger, som var utrolig hyggelig! 

 

Jeg hadde en veldig fin dag i Stavanger, og koste meg veldig på gulvet!! Allerede om to uker er det klart for neste konkurranse, så det er rett tilbake i dansestudio i morgen, og vi er motiverte!

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg