LONG DAYS


Da er vi ferdige med en laaang treningshelg sammen med landslaget og talent team Norway. I går var det en veldig tung lang dag hvor vi trente fra klokken 9 om morgenen hvor jeg hadde Zumba, til klokken 8 da vi avsluttet dagen med yoga/uttøying. I løpet av denne dagen hadde vi ca 30 min pause til sammen.. Så det ble en veldig slitsom dag, men likevel utrolig interessant! Vi har lært mye denne helgen og er klar for tiden fremover med mye inspirasjon!

 

Nå ligger jeg endelig hjemme henslengt på sofaen foran tven og fikk endelig tid til å blogge! For øyeblikket venter jeg på middagen i ovnen, og gleder meg til en relativt rolig kveld. Tror jeg skal ta det helt piano, sy litt, se på tv, kose meg!

 

Jeg har i det siste prøvd å høre litt rundt hva folk ønsker å lese om på bloggen min, og har blandt annet fått en del (veldig) hyggelige kommentarer på at jeg har fin hud, og har dermed fått spørsmål om å legge ut litt rutiner, produkter etc. Så det kommer et innlegg om det i morgen! Stay tuned!

Send meg veldig gjerne en melding/mail/kommentar om det er noe spesielt DU ønsker å lese om på bloggen min.

 

Ønsker alle en superfin deilig søndagskveld! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg