BACK THEN

             

                                

                                     

Disse bildene ble tatt av meg da jeg var rundt 2 år gammel, den gang jeg blandt annet fortsatt var blond!

Jeg har aldri sett disse bildene før, men mamma fant dem tilfeldigvis fint pakket bort på loftet i går og sendte meg noen bilder av dem.

Jeg synes disse bildene er så utrolig herlige, og de er liksom fra en svunnen tid…

Alle går liksom ikke å tar slike bilder enda, så det var veldig spesielt å få se disse.

Håper dere også kan få et smil om munnen fra disse bildene med glis og uskyldighet. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg