CHILLIN´



I dag har jeg gjort veldig mye forskjellig! Blandt annet opptrådt i en såkalt “minirevy” på skolen, hvor jeg sang og var skuespiller. Veldig morsomt! Får leve ut artist/skuespiller drømmen for en dag!

Utenom de har jeg vært på dansetrening og ellers bare chillet hjemme i deilig tøy og gode ullsokker! Det er så deilig å ikke ha en prøve rett over helgen!! Jeg må likevel begynne å lese på ting og tang som kommer rett rundt hjørnet, men nå har jeg litt mer tid på meg…

I tillegg har jeg vært ute en liten tur for å se om jeg fant noe billig, og jeg fant blandt annet toppen jeg har på meg på bildene! Bilder av den andre jeg kjøpe kommer senere!

 

Ønsker alle en flott fredags kveld og håper alle har funnet noe fint på salg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg