HOME

Nå har det gått noen dager siden forrige innlegg, i mellommtiden har jeg blandt annet vært hjemme i Haugesund en tur! Der fikk jeg med meg en veninnes 18 årsdag, fikk spise middag med noen venner, og sett siste Hunger Games filmen med gjengen! I tillegg var det familieselskap på søndagen så jeg fikk sett de aller fleste i løpet av et par dager, noe som var veldig hyggelig!

Jeg brukte tiden med venner og familie så det ble lite blogging, 
men her har dere et lite sammendrag fra snapchat og instagram!

         

         

       

 

    

    

                 

          

Ønsker dere en fin dag! Stay tuned!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg