FRIDAY 13TH

Egentlig er jeg ikke særlig overtroisk, spesielt ikke når det gjelder fredag 13. Jeg har reist, og danset og alt mulig og det har som regel gått bra… men denne fredagen som var..dagen før NM var jeg riktig så uheldig!
På vei til skolen klarte jeg nemlig å tråkke veldig over! Det ble skikkelig barnehage-tilstander, der jeg sto midt i veien og hylgråt.. Heldigvis hadde jeg (en meget forskrekket) Sverre der til å være litt mental støtte..

Jeg ble jo helt satt ut…ikke nok at det gjorde innmari vondt, men det lagde en grusom knekke-lyd da jeg tråkket over..skulle nesten tro den brakk så høyt det knaste. Men det gjorde den heldigvis absolutt ikke! Jeg har jo tross alt veldig sterke ankler på grunn av dansingen, men det er fortsatt vondt.. I tillegg var det så innmari kjedelig at jeg skulle klare det på vei til skolen..dagen før NM! 

Så jeg ble type 15 min for sen på skolen, og satt med foten høyt hele dagen. “Heldigvis” hadde jeg all bagasjen med meg på skolen, så jeg fikk tatt på kuldekrem også. SÅ jeg fikk reddet den værste hevelsen, og den ble mer eller mindre helt fin igjen i løpet av dagen!

 

 

Men min fredag den 13 endte da i det minste godt i motsetning til hvordan den endte mange andre steder i verden…Det er så mange grusomheter som har funnet sted at jeg har blitt helt satt ut av å høre på nyhetene….Og mine tanker går til alle pårørende…

 

PRAY FOR THE WORLD

 

Love from Norway

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg